APF FU - GRÈCE - Association des Professeurs de Français de Formation Universitaire - Athènes - Grèce

Le 22/6/2017

   
Universités du Monde à Nice
   
IFA






Congrès 2010 on Vimeo


Η εκπαιδευτική Πύλη του Υπ.Ε.Π.Θ.



Galerie Photos - 9e Congrès


Avertissement Juridique Important

Επιστημονικές Ενώσεις Γαλλικής-Γερμανικής & Πληροφορικής: Ενημέρωση για τη συνάντηση με υπηρεσιακούς παράγοντες του ΥΠ.Π.Ε.Θ.

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΣΚΓ ΠΕ)  -  www.apf.gr

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ

ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ (ΠΑΣΥΚΑΓΑ)  -   www.pasykaga.gr

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΠΕΚΑΓΕΠΕ)  - www.deutsch.gr

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (Π.Ε.ΚΑ.Π.)www.pekap.gr

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Επιστημονικές Ενώσεις Γαλλικής-Γερμανικής & Πληροφορικής: Ενημέρωση για τη συνάντηση με υπηρεσιακούς παράγοντες του ΥΠ.Π.Ε.Θ.

Την Τρίτη 07.02.2017 τα Δ.Σ. των Επιστημονικών Φορέων των εκπαιδευτικών Γαλλικής και Γερμανικής Φιλολογίας & Πληροφορικής, είχαν διαδοχικές  συναντήσεις με υπηρεσιακούς παράγοντες του ΥΠ.Π.Ε.Θ., προκειμένου να διευκρινίσουν διάφορες πτυχές των θεμάτων αιχμής, αναφορικά με το υπηρεσιακό και εργασιακό καθεστώς των μεταταγμένων συναδέλφων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Στο πλαίσιο αυτό, οι εκπρόσωποι των Φορέων συναντήθηκαν καταρχήν με τον σύμβουλο του Υπουργού κ. Αθανασόπουλο Γεώργιο, στον οποίο και έθεσαν τα παραπάνω ζητήματα, υπογραμμίζοντας παράλληλα την ανάγκη άμεσης διευθέτησής τους.

Συγκεκριμένα ζήτησαν:

·         Να τους γνωστοποιηθεί το χρονοδιάγραμμα απόδοσης των συσταθεισών Οργανικών θέσεων, καθώς και η διαδικασία καθορισμού σχολικών μονάδων και ομάδων σχολείων (για τις ειδικότητες ΠΕ05 & ΠΕ07).

·         Να διευκρινιστεί –πριν την έκδοση της Εγκυκλίου Μεταθέσεων- και να υπάρξει σχετική νομοθετική ρύθμιση, αναφορικά με τον τρόπο τοποθέτησης των διοριστέων εκπαιδευτικών του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ 2008 των κλάδων ΠΕ05, ΠΕ07 και ΠΕ19-ΠΕ20, στις Πρωτοβάθμιες Διευθύνσεις όπου διαπιστώνεται «συνύπαρξή» τους με τους προϋπάρχοντες σε αυτές μεταταγμένους συναδέλφους των αντίστοιχων κλάδων. H ρύθμιση αυτή κρίνεται ως απολύτως απαραίτητη, δεδομένης της μεταφοράς από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και κατανομής σε αυτήν κενών οργανικών θέσεων εκπαιδευτικού προσωπικού των ως άνω κλάδων, που πραγματοποιήθηκε με τις αριθμ. 179446/Ε1/26.10.2016 – ΦΕΚ 3482 Β’, ΑΔΑ: ΩΥΦ14653ΠΣ-9Θ4 & αριθμ. 184704/Ε1/02.11.2016 – ΦΕΚ 3602 Β’, ΑΔΑ: 60Η54653ΠΣ-ΙΕ7 Υπουργικές Αποφάσεις, πριν ωστόσο την πλήρη ολοκλήρωση (απόδοση Οργανικών – Οριστικές Τοποθετήσεις) της προηγηθείσας από τετραετίας διαδικασίας των Υποχρεωτικών Μετατάξεων (N. 4172/2013).

·         Να ληφθεί άμεσα μέριμνα για την νομοθέτηση ενός συγκεκριμένου θεσμικού πλαισίου, με το οποίο θα καθορίζονται: α) Ο υπολογισμός της ώρας μετακίνησης των εκπαιδευτικών που μεταβαίνουν σε δεύτερη σχολική μονάδα, μέσα στην ίδια ημέρα, ως Διδακτικής & β) ο τρόπος συμπλήρωσης του ωραρίου των εκπαιδευτικών, με γνώμονα τη  διασφάλιση των εργασιακών συνθηκών εκείνων, που θα διασφαλίζουν την ομαλή και απρόσκοπτη διεξαγωγή του διδακτικού και παιδαγωγικού τους έργου, προς όφελος της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

·         Να υπάρξει επιτέλους η δυνατότητα Πιστοποίησης, μέσα από τις δομές του Δημόσιου Σχολείου, τόσο της παρεχόμενης Ξενόγλωσσης Εκπαίδευσης, δια της σύνδεσής της με το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας (Κ.Π.Γ.), υλοποιώντας έτσι ένα πάγιο και διαχρονικό αίτημα των Επιστημονικών Φορέων των εκπαιδευτικών Γαλλικής και Γερμανικής Φιλολογίας, όσο και του μαθήματος της Πληροφορικής, δια της σύνδεσής του με το Κρατικό Πιστοποιητικό Γνώσεων και Δεξιοτήτων στη χρήση Η/Υ., τη θέσπιση του οποίου προτείνει η Π.Ε.ΚΑ.Π. Οι εκπρόσωποι των Φορέων τόνισαν ιδιαίτερα τη σημασία υλοποίησης των παραπάνω προτάσεων, τόσο σε επίπεδο απόκτησης και πιστοποίησης δεξιοτήτων, όσο και σε επίπεδο παροχής ενός «κοινωνικού μισθού» στην ελληνική οικογένεια, που θα αποτελέσει η  ελάφρυνσή της από την καταβολή  των δυσβάσταχτων οικονομικών  βαρών που καταβάλλει σήμερα, για την πιστοποίηση των γνώσεων στα παραπάνω αντικείμενα, ελλείψει -έως τώρα- της δυνατότητας πιστοποίησης μέσα από τις δομές του Δημόσιου Σχολείου.

·         Να δοθεί ξανά η δυνατότητα δημιουργίας του τρίτου (3) τμήματος Ξένης Γλώσσας, τουλάχιστον στις σχολικές μονάδες που υπάρχουν διαθέσιμοι εκπαιδευτικοί, σε συνέχεια και της σχετικής δέσμευσης που δόθηκε για το θέμα αυτό από τον τέως Υπουργό Παιδείας κ. Νίκο Φίλη, στο πλαίσιο της συνάντησης που είχαν μαζί του τα Δ.Σ. των Επιστημονικών Φορέων των εκπαιδευτικών Γαλλικής και Γερμανικής Φιλολογίας στις 13.07.2016, με αίτημα μεταξύ άλλων την επαναφορά του δικαιώματος ελεύθερης επιλογής της Ξένης Γλώσσας στην Ε΄ Δημοτικού.

·         Να ισχύσει για όλους τους μεταταγμένους εκπαιδευτικούς των μη κοινών ειδικοτήτων η γενίκευση της απόφασης  του Διοικητικού Εφετείου Σερρών, σχετικά με το ζήτημα του επαναυπολογισμού των μορίων.

 Ως προς τα παραπάνω ο κύριος Αθανασόπουλος:

 

·         Δεσμεύθηκε για ολοκλήρωση της διαδικασίας απόδοσης των συσταθεισών Οργανικών θέσεων μέχρι το τέλος της τρέχουσας σχολικής χρονιάς.

·         Απέφυγε να δώσει συγκεκριμένες απαντήσεις για όλα τα υπόλοιπα ζητήματα, δηλώνοντας αναρμόδιος για αυτά και παραπέμποντας για την επίλυσή τους –γενικώς και αορίστως- στις Υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας.

·         Προέτρεψε τους εκπρόσωπους των Φορέων να συντάξουν και να καταθέσουν στην Πολιτική Ηγεσία Υπόμνημα αναφορικά με τα ως άνω  ζητήματα.

 

Στη συνέχεια, οι εκπρόσωποι των Φορέων είχαν συνάντηση και με τον Διευθυντή Σπουδών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Πολίτη Γεώργιο, στον οποίο επίσης έθεσαν τα παραπάνω ζητήματα. Ο κύριος Πολίτης έδωσε συγκεκριμένη απάντηση μόνον ως προς το θέμα της απόδοσης των Οργανικών Θέσεων, εκτιμώντας πως θα διευθετηθεί το συντομότερο δυνατόν, το αργότερο δε, μέχρι το καλοκαίρι, υπογραμμίζοντας ωστόσο παράλληλα, ότι η ολοκλήρωση της διαδικασίας αποτελεί πρωτίστως θέμα πολιτικής απόφασης.

Αναφορικά με το σύνολο των ως άνω ζητημάτων τα Δ.Σ. των Επιστημονικών Φορέων  δηλώνουμε ότι:

·         Δεν μας ικανοποιούν σε καμία περίπτωση οι αόριστες και ασαφείς απαντήσεις που λάβαμε για τα ζητήματα που θέσαμε.

·         Αδυνατούμε να αντιληφθούμε τον λόγο των διαρκών  καθυστερήσεων και αναβολών ως προς τη διευθέτησή τους, μετά το πέρας μάλιστα τεσσάρων ολόκληρων ετών από την διενέργεια των Υποχρεωτικών Μετατάξεων.

·         Διερωτόμαστε αν αυτή η παρατεταμένη καθυστέρηση που σημειώνεται, ακόμα και μετά το θετικό γεγονός της σύστασης κλάδων και οργανικών θέσεων για τις ειδικότητές μας, υποκρύπτει κάποια συγκεκριμένη  σκοπιμότητα.

·         Δεν ανεχόμαστε πλέον τις κάθε είδους καθυστερήσεις και αναβολές, οι οποίες –πέραν των πλείστων όσων θεμάτων έχουν προκαλέσει - έχουν αποδειχθεί  και εξαιρετικά επιβλαβείς και  ζημιογόνες .

·         Απαιτούμε την άμεση ολοκλήρωση της διαδικασίας οριστικής τοποθέτησης των μεταταγμένων εκπαιδευτικών στις συσταθείσες Οργανικές θέσεις, καθώς και όλων των σχετικών με αυτήν ενεργειών.

·         Ομοίως απαιτούμε να διευκρινιστούν άμεσα όλα τα εκκρεμή ζητήματα που συνδέονται με το θέμα της απόδοσης των Οργανικών (π.χ. τοποθετήσεις Υποχρεωτικώς Μεταταγμένων Εκπαιδευτικών (4172/2013) & Διοριστέων Εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2008, επαναυπολογισμός μορίων κλπ.).

·         Ζητούμε να εισακουστεί και να ικανοποιηθεί επιτέλους, το καθόλα δίκαιο και εύλογο αίτημά μας, για τη θέσπιση νομοθετικής ρύθμισης που θα καθορίζει με σαφήνεια και με γνώμονα τις αρχές της δικαιοσύνης, της ισότητας & της ισονομίας, το θεσμικό πλαίσιο εργασίας των μεταταγμένων εκπαιδευτικών.

·         Αξιώνουμε την άμεση υλοποίηση –ή δυνατόν με την έναρξη του σχολικού έτους 2017-2018-  της δυνατότητας Πιστοποίησης  της Γλωσσομάθειας και της Πληροφορικής μέσα από τις δομές του Δημόσιου Σχολείου.

·         θα προχωρήσουμε -προς υπενθύμιση και επίρρωση των θέσεών μας- για ακόμα μια φορά στην κατάθεση εμπεριστατωμένου  Υπομνήματος, το οποίο θα περιλαμβάνει όλα τα θέματα που δικαίως –και επί σειρά ετών- απασχολούν τους μεταταγμένους συναδέλφους στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

 

Τέλος, έχοντας εξαντλήσει κάθε περιθώριο υπομονής και συνεκτιμώντας, αφενός μεν, την προαναφερθείσα απολύτως αδικαιολόγητη κωλυσιεργία που επιδεικνύεται εδώ και τέσσερα ολόκληρα έτη  ως προς τη διευθέτηση του συνόλου των ζητημάτων που άπτονται των Υποχρεωτικών Μετατάξεων και αφετέρου δε, την πάγια τακτική της παραπομπής τους προς επίλυση, είτε σε μια απρόσωπη Υπηρεσία, είτε στην εκάστοτε Πολιτική Ηγεσία και τις αποφάσεις που εκείνη (δεν) θα λάβει, εκφράζουμε την αγανάκτησή μας για την συνεχιζόμενη αγνόηση και  προσβολή των κλάδων μας και βεβαίως για τον απολύτως απαξιωτικό και άδικο τρόπο αντιμετώπισης των μεταταγμένων συναδέλφων μας.

Στο πλαίσιο αυτό, επαναδιατυπώνουμε και δια του παρόντος το αίτημα συνάντησής μας με τον Υπουργό, το οποίο υπενθυμίζουμε ότι  έχει κατατεθεί επισήμως σχεδόν από την ανάληψη των καθηκόντων του, μην έχοντας ωστόσο, και παρά τις διαρκείς πιέσεις μας προς την κατεύθυνση αυτή πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα, προκειμένου να υποβάλλουμε και δια ζώσης το σύνολο των αιτημάτων μας.

Τα Δ.Σ. των Επιστημονικών Φορέων των εκπαιδευτικών

Γαλλικής (ΠΕ05) και Γερμανικής (ΠΕ07) Φιλολογίας & Πληροφορικής (ΠΕ19-20)

 

 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


© 2000-2017 Association des Professeurs de Français FU
Mise à jour : le 22 Ιούνιος 2017
Design et réalisation du site : Antoine Voutsinos Ajouts, Améliorations, Entretien du site : IOlabs